یکی از مهمترین وسایلی که وظیفه افزایش فشار و دبی مایعات را بر عهده دارد پمپ است که بسته به نوع و عملکرد آن در صنایع مختلف به ویژه در کارواش ها کاربرد فراوانی دارد. از معروف ترین شرکت های ایتالیایی در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها می توان به برتولینی اشاره کرد که احتمالا نام پمپ برتولینی را شنیده اید. پمپ کارواش برتولینی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت می باشد که در کارواش ها و کارواش های صنعتی کاربرد فراوانی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پمپ ها و نحوه عملکرد آنها، با ما در بازرگانی آب نیرو همراه باشید تا نکات لازم را برای خرید بهتر به شما ارائه دهیم.

پمپ برتولینی چگونه کار می کند؟

با گسترش نیازهای آب صنعتی و توسعه تکنولوژی پمپ های جدیدی به نام پمپ کارواش شروع به تولید کرد. این پمپ ها با فشار بالاتری نسبت به شلنگ آب معمولی، آب را روی سطوح مورد نظر اسپری می کنند. وظیفه پمپ کارواش دریافت جریان معمولی آب، تبدیل آن به آب فشار قوی و پاشش آن با سرعت بالا می باشد.

فشار بالای این پمپ ها به کاهش مصرف آب لازم کمک می کند که علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، به کاهش هزینه های مرتبط با قبض آب نیز کمک می کند. علاوه بر این، یکی دیگر از مزایای استفاده از پمپ برتولینی عدم نیاز به استفاده از مواد شوینده است. زیرا فشار ایجاد شده توسط پمپ به راحتی کثیفی و زباله را از بین می برد. همچنین با استفاده از این نوع پمپ آب آبیاری زمین های کشاورزی سریعتر و بهتر انجام می شود.

اگر می خواهید انواع پمپ ها را دسته بندی کنید، می توانید آنها را بر اساس نوع اتصال و جنسیت به صورت زیر دسته بندی کنید:

طبقه بندی بر اساس نوع کلاچ است که شامل مدل های کلاچ مستقیم و شاسی می شود.

طبقه بندی بر اساس نوع پمپ کارواش برتولینی تولید و عرضه می شود که معمولاً از فولاد، برنج و دیافراگم ساخته می شود.

انواع پمپ برتولینی بر اساس فشار است

این پمپ های کارواش بر اساس فشارشان به چند دسته تقسیم می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام را خریداری کنید. انواع پمپ برتولینی بر اساس فشار شامل پمپ واشر 100 بار برتولینی، پمپ واشر 110 بار برتولینی، پمپ واشر برتولینی 150 بار، پمپ واشر برتولینی 200 بار، پمپ واشر برتولینی 210 بار و پمپ واشر برتولینی 400 بار می باشد. . این پمپ ها علاوه بر فشار خوب، جزو پرفروش ترین ها نیز هستند و در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند. شما عزیزان می توانید مدل های مختلف این کفش را از فروشگاه اینترنتی آب نیرو خریداری کنید.

کاربرد پمپ های کارواش برتولینی

پمپ برتولینی برای کارهای مختلفی استفاده می شود که اصلی ترین آنها شستشوی خودرو است. در واقع اگر به دنبال پمپ فشار قوی و باکیفیت برای شستشوی ماشین یا ماشین خود هستید، این پمپ ها به شدت توصیه می شوند. زیرا می توانند انواع خودروها، خودروهای سنگین و سایر تجهیزات را شستشو دهند.

می توانید از پمپ های برتولینی برای کارهای نظافتی از جمله نظافت و شستشوی پنجره ها، کف، نما و دیوارهای ساختمان استفاده کنید. با فشار بالای آب این پمپ ها می توان هرگونه کثیفی، جرم و زنگ سطحی را به راحتی و به سرعت بدون آسیب به سطح مورد نظر از بین برد. آنها همچنین برای تمیز کردن و حذف رنگ هایی مانند اپوکسی از آسفالت ایده آل هستند.

قیمت پمپ برتولینی

همانطور که اشاره کردیم برتولینی یکی از مطرح ترین و شناخته شده ترین برندهای ایتالیایی است. با توجه به سابقه خوب و پیشرفت روزافزون این شرکت، کیفیت محصولات آن از جمله پمپ کارواش برتولینی ارتقا یافته و امروزه به عنوان یکی از بهترین پمپ های دنیا شناخته می شود. کیفیت و محبوبیت بالای برند برتولینی باعث شد که قیمت آن از محصولات مشابه چینی بالاتر باشد.

با توجه به کارایی بالای پمپ های کارواش پیستونی در محیط های شهری و صنعتی، خریداران به دنبال تضمین کیفیت و جلوگیری از هزینه های اضافی ناشی از تعمیر و تعویض هستند. ما افرادی را که به دنبال بهترین قیمت برتولینی برای استفاده در کارواش هستند تشویق می کنیم تا به وب سایت تجارت آب نیرو مراجعه کنند. این شرکت با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با تامین کنندگان عمده پمپ کارواش برتولینی بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می دهد. https://akhbareghtesadi.com/?p=36183

اخرین حرف

در حال حاضر بازار محصولات تقلبی بسیار گسترش یافته است و این مشکل در زمینه فروش پمپ نیز وجود دارد. مدل های تقلبی به خصوص برای پمپ های معروفی مانند پمپ برتولینی در حال افزایش هستند. برای خرید پمپ کارواش برتولینی بهتر است از نمایندگی های مجاز و فروشگاه های معتبر استفاده کنید. خرید از فروشگاه های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی معتبر مانند بازرگانی آب نیرو این اطمینان را به شما می دهد که کالای اصلی را با بهترین قیمت خریداری می کنید. این فروشگاه با ارسال سریع محصولات، خرید پمپ کارواش برتولینی را برای مشتریان خود آسانتر و مطمئن تر می کند.