بهترین درمان برای زگیل تناسلی چیست؟ما به شما قرص کینوکو پلاتینیوم را پیشنهاد می کنیم. البته یافتن بهترین قرص برای زگیل تناسلی، یکی از شایع ترین بیماری های ویروسی دستگاه تناسلی مردانه و زنانه در دهه های اخیر، باید با دقت زیادی انجام شود. زیرا اگر این بیماری در مراحل اولیه پیشگیری و درمان نشود، احتمال ابتلای زنان به بیماری های خطرناک و سرطان دهانه رحم را افزایش می دهد.


بهترین کرم ها برای درمان زگیل تناسلی عبارتند از: کرم آلدارا، روغن رزورسینول، سایمتیدین، کرم ایمیکیمود، ژل پودوفیلین و پودوفیلوکس، روغن سنکاچی.

بهترین قرص ها برای درمان زگیل تناسلی لوامیزول، پاورفیت و ایمونز هستند

بهترین قرص ها برای درمان زگیل تناسلی در خانم ها عبارتند از: کپسول هگزیم آشبال شیمی، کپسول شیتاکه پلانتا، کپسول پاورفیت، کپسول اسپیرولینا RNG، کپسول قارچ دارویی شیتاکه قارچ مد.

در حال حاضر این بیماری 100% قابل درمان نیست و ویروس HPV تنها در نیمی از بدن بیمار باقی می ماند. راه های زیادی برای از بین بردن آکنه وجود دارد، اما بهترین راه استفاده از کرم ها، ژل ها و قرص هایی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از عفونت جلوگیری می کند. درمان های HPV و کرم های واژینال توسط برندهای مختلفی ساخته می شوند که در این مقاله به بررسی بهترین آنها می پردازیم.

انواع درمان HPV و پماد زگیل تناسلی

زگیل تناسلی بیماری شایع و مسری پوستی است که بر اندام تناسلی مردان و زنان تأثیر می گذارد. معمولا این بیماری از طریق دهان نیز منتشر می شود و ناحیه گلو را درگیر می کند. با این حال، تأثیر اصلی آن بر روی آلت تناسلی است.

این بیماری ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV را می توان به راحتی با استفاده از بهترین داروهای زگیل تناسلی کنترل و درمان کرد. این داروها حاوی ترکیبات ضد ویروسی و مقوی هستند و با تقویت سیستم ایمنی بدن به روند بهبودی سرعت می بخشند. این داروها بسته به شدت بیماری و نوع ویروس HPV که فرد دارد تجویز می شود. در زیر به انواع داروها و پمادهای زگیل تناسلی می پردازیم.

کرم آلدارا

این کرم یا روغن برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی به ویژه ناحیه تناسلی استفاده می شود. کرم آلدارا یکی از تعدیل کننده های سیستم ایمنی است و با افزایش مقاومت بدن به بهبود سریعتر بافت های تناسلی پوست کمک می کند.

روغن رزورسینول

این دارو به صورت محلی نیز تهیه می شود و به دلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی خود به درمان انواع بیماری های عفونی و ویروسی کمک می کند. یکی از این بیماری ها زگیل تناسلی است که می تواند در ناحیه تناسلی بزرگسالان ظاهر شود. این دارو با خاصیت لایه برداری خود به خلاص شدن از شر زگیل تناسلی و ترمیم نواحی آسیب دیده پوست کمک می کند.

سایمتیدین، بهترین قرص برای زگیل تناسلی

سایمتیدین یکی از داروهای خوراکی است که برای درمان بسیاری از مشکلات به ویژه زگیل تناسلی تجویز می شود. این دارو به دلیل خاصیت ضد اسیدی که دارد در کاهش زگیل تناسلی و از بین بردن آنها تاثیر بسزایی دارد.

سایمتیدین در دوزهای مختلف و به شکل قرص، شربت، کپسول و آمفتامین تولید می شود که معمولاً در قرص استفاده می شود. بنابراین، برای به دست آوردن نتایج موثر از قرص سایمتیدین، باید آنها را زیر نظر پزشک مصرف کنید.

کرم ایمیکیمود

این پماد که یکی از داروهای موضعی برای درمان ویروس پاپیلومای انسانی است در تمامی داروخانه ها به فروش می رسد. همچنین استفاده از آن بسیار ساده است. کرم ایمیکیمودی با تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از رشد سلولی در نواحی خارجی پوست، درمان را تسریع می کند.

ژل پودوفیلین و پودوفیلوکس

قبل از بررسی بهترین قرص های زگیل تناسلی فرازطب به معرفی دو نمونه از بهترین پمادها برای درمان زگیل تناسلی می پردازیم. Podophyllin یکی از موثرترین داروها در این زمینه است که از رزین گیاه Podophyllum همراه با الکل یا ترکیبات بنزوئین تولید می شود.

ژل پودوفیلین روی ریشه استفاده می شود و به اندازه سایر درمان ها موثر است. این داروی صورت برای کاهش رشد سلول های روشن پوست که منجر به سرطان پوست می شوند نیز بسیار مفید است.

پودوفیلوکس نیز ژلی برای درمان زگیل تناسلی است که باید در ناحیه مورد نظر مالیده شود. البته این ژل برای درمان تومورهای رحم، دستگاه تناسلی و مقعد مناسب نیست و مصرف زیاد آن توصیه نمی شود.

پماد همگام سازی

استفاده از پماد Sincatechis یکی از سریع ترین راه ها برای درمان HPV است. این پماد از عصاره چای سبز تهیه شده و برای رفع زگیل های خارجی و داخلی ناحیه تناسلی و اطراف مقعد مفید است. برای از بین بردن زگیل تناسلی باید از پماد سینکاتزی 3 بار در روز به مدت 4 ماه استفاده شود.

لیست قرص های AHCC برای درمان زگیل تناسلی

تقویت سیستم ایمنی یکی از کاربردی ترین راه ها برای درمان سریع کندیلوم است. در بیشتر موارد این ویروس با تقویت ایمنی بدن از بین می رود و در نتیجه زگیل در ناحیه تناسلی وجود ندارد. برخی از ویروس های HPV نوع خطرناکی هستند که به راحتی در بدن باقی می مانند و به دلیل ضعف این سیستم باعث مسمومیت می شوند.

از بهترین قرص ها برای اندام تناسلی می توان به قرص های AHCC اشاره کرد که در این زمینه بسیار مفید بوده و نتایج قابل قبولی در درمان این بیماری به ثبت رسانده است. این قرص ها که از عصاره کشت شده ریشه یا میسلیوم قارچ ژاپنی به نام شیتاکه تهیه می شوند، اثر تقویت سیستم ایمنی بدن را دارند. به همین دلیل از آنها برای از بین بردن ویروس پاپیلومای انسانی و پیشگیری از سرطان دهانه رحم ناشی از این ویروس استفاده می شود.

بر اساس نتایج مطالعه، 3 گرم از این قرص ها در روز در از بین بردن HPV موثر است. مکمل غذایی AHCC غنی شده با آلفا گلوکان از قارچ شیتاکه دارای خواص ضد سرطانی است و با تحریک سیستم به بهبود سلول های جنسی کمک می کند. در زیر بهترین تبلت های AHCC را معرفی می کنیم

Kinoko AHCC Platinum Quality Life Pills

قرص های کیفیت زندگی طلایی Kinoko AHCC

کپسول هگزیم AHCC 500 Ashbal Hem 30

کپسول AHCC Ecomex