یکی از مزایای استفاده از کارتریج های اورجینال، کیفیت بالا و عملکرد دقیق آنهاست. لطفا متن زیر را برای اطلاع از قیمت کارتریج با دقت بخوانید تا در مورد مزایای آن بیشتر بدانید.

کارتریج اصلی یا کارتریج لیزری توسط شرکت چاپگر تولید می شود. کارتریج های اصلی انحصاری هستند، یعنی هر کارتریج سازگار است و با نوع خاصی از چاپگر کار می کند. کارتریج های اورجینال را تونر کارتریج اورجینال، کارتریج تونر اورجینال یا کارتریج تونر باردار می نامند، بنابراین هر کجا این نام ها را شنیدید به معنای کارتریج اصلی است.


با تولید کارتریج های اصل می توانید از مزایای بی شمار این نوع کارتریج ها نسبت به کارتریج ها و مدل های بدلی بهره مند شوید. کارتریج های طراح قیمت کمتری نسبت به کارتریج های اصلی دارند زیرا در ساخت خود از مواد با کیفیت پایین و ارزان تری استفاده می کنند. این می تواند هزینه های هنگفتی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.

کارتریج های اصل نسبت به تقلبی کارایی بیشتری دارند و هزینه کار با آنها بیشتر است و این نوع کارتریج ها کیفیت و ظرفیت چاپ بالاتری دارند.

فواید استفاده از سیب زمینی اصل

کارتریج های جوهر اورجینال با مواد مرغوب ساخته می شوند و کیفیت و مقاومت آنها بالاتر از جوهرهای طراح است. با وجود گرانی کارتریج های اورجینال نسبت به کارتریج های کارکرده، استفاده از کارتریج های اورجینال مزایای زیادی دارد که در مورد هر کدام به اختصار توضیح خواهیم داد.

سازگاری کارتریج اصلی با چاپگر

از آنجایی که کارتریج اصلی توسط سازنده چاپگر شما تولید می شود، با چاپگر شما سازگار است و عملکرد بهتری را برای کاربر ارائه می دهد. از آنجایی که کارتریج ها متفاوت کار می کنند، مهم ترین نکته ای که باید در هنگام کار با چاپگر در نظر گرفت استفاده از کارتریج های اصلی و مطابق با مدل چاپگر است. از آنجایی که کارتریج اصلی توسط یک شرکت معتبر تولید کننده چاپگر تولید می شود، در فرآیند ساخت و آماده سازی آن از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده می شود.

کارتریج اصلی با کیفیت بالا

اگر کار شما به گونه ای است که کیفیت چاپ برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است از کارتریج های اصلی برای چاپگر خود استفاده کنید. کیفیت بالای بسته بندی اصلی یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن است. با استفاده از کارتریج های اصلی، کیفیت عالی صفحات چاپی را تضمین می کنید.

از بهترین تونرها برای ساخت کارتریج و پارچه اصلی استفاده می شود، زیرا کیفیت بسیار بالایی دارد. استفاده از کارتریج های اورجینال کیفیت بهتر و نوشتن قدرتمندتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. پس از تمام شدن تونر یا کارتریج جوهر، کارتریج را می توان چندین بار پر کرد. برای استفاده بیشتر از کارتریج های اصلی و بارها بارگیری مجدد آنها، می توانید قطعاتی مانند مواد منفجره، آهن ربا، فوم یا کارتریج های بلر را تعویض کنید.

بالاترین عملکرد را ارائه می دهد

اگر از کارتریج های اصلی سازنده چاپگر استفاده می کنید، بالاترین عملکرد را از دستگاه دریافت خواهید کرد. ارائه بالاترین کیفیت کارایی چاپ یکی از مزایای استفاده از کارتریج های اصلی به جای کارتریج های طراح است. کارتریج های اصلی دقت و کارایی پرینترها را افزایش می دهند. در پرینتر عماد شارژ کارتریج در محل با بهترین کیفیت و تونر اصلی انجام می شود.

ایمن باشید و از آسیب رساندن به چاپگر خودداری کنید

استفاده از کارتریج های طراح، احتمال آسیب دیدن چاپگر را افزایش می دهد و باعث سایش قطعات چاپگر می شود. یکی از مزایای استفاده از کارتریج های اورجینال ایمن بودن آنها و جلوگیری از آسیب دیدن چاپگر است. از آنجایی که کارتریج های فابریک با چاپگرها سازگار بوده و مطابق با چاپگر ساخته می شوند، می توانید هنگام کار سخت با این پرینترها مطمئن باشید که قطعات کارتریج آسیب نمی بینند و دستگاه را فرسوده نمی کنند. عدم استفاده از کارتریج چاپگر اصلی، عمر چاپگر را کوتاه می کند.

ممکن است فکر کنید که با استفاده از کارتریج های پس انداز در هزینه خود صرفه جویی می کنید، اما به یاد داشته باشید که کارتریج های طراحی شده می توانند هنگام کار با آنها آسیب ببینند، زیرا از مواد و اجزای ضعیف ساخته شده اند.

نکات مهم هنگام تهیه کارتریج اصلی

نکات مهم هنگام تهیه کارتریج اصلی آوافرهنگ عبارتند از:

هنگام خرید کارتریج برای چاپگر خود، ممکن است متوجه تفاوت قیمت بین انواع مختلف کارتریج شوید. توجه داشته باشید که کارتریج های تولید شده توسط شرکت های چاپگر که به عنوان کارتریج های اصلی شناخته می شوند، گران تر هستند.

هنگام خرید کارتریج به بسته بندی آن توجه ویژه ای داشته باشید. گلوله های اصلی دارای بسته بندی بی عیب و نقص و قاب محکم و بادوام هستند. جعبه های کارتریج اورجینال دارای نشان امنیتی و لوگوی مخصوص این شرکت می باشد.

برای اطمینان از اصالت کارتریج خریداری شده، سعی کنید از نرم افزار احراز هویت استفاده کنید و هولوگرام کارتریج را بررسی کنید یا کد درج شده در جعبه کارتریج را در سایت سازنده بررسی کنید تا اصالت کالا را تایید کنید.

برای اطمینان از صحت رنگ خود، حتماً به فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های مجاز سازنده چاپگر خود برای قطعات چاپ اصلی یا کارتریج های اصلی مراجعه کنید. شرکت های تولید کننده برای کارتریج های خود گارانتی ارائه می دهند. نکته مهم دیگری که در خرید جوهر اصلی باید به آن توجه کرد کیفیت مرکب چاپ است. اگر کارتریج اصلی را خریداری می کنید اما کیفیت و قدرت چاپ آن مناسب نیست، این تونر تقلبی است و از این برند یا فروشگاه خرید نکنید.

سرویس امداد چاپگر

شرکت امداد چاپگر در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر فعال می باشد. برای پر کردن کارتریج خود در محل با تونر کلاس A کافیست با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. تکنسین های امدادچوپگر با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته چاپگر را در محل مورد نظر شما شارژ و تعمیر می کنند. همچنین می توانید با پر کردن مخزن کارتریج از تکنسین های امدادشاپگر، حداکثر چاپ را تجربه کنید. سرویس رفت و برگشت نیز کاملا رایگان است.