برخی افراد برای استفاده بهتر از فضا از تخت خواب در تخت استفاده می کنند. اما در مورد اینکه آیا تخت دوطبقه خوب است یا خیر، کارشناسان تانیل چوب تحقیق کرده اند تا در صورت نیاز با در نظر گرفتن تمامی مزایا و معایب این نوع تخت به مشتری مشاوره دهند. مشتریان و خریداران می توانند بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشاوران تنیل چوب تصمیمات بهتری بگیرند.

نظر مردم در مورد تخت دو طبقه

در حال حاضر استفاده از تخت خواب به جای تخت یک نفره در دکوراسیون و چیدمان خانه های مدرن مرسوم است. گفته می شود دلیل اصلی مهمان نوازی و محبوبیت صرفه جویی در فضا است. علاوه بر این، کودکان علاقه بیشتری به تخت های دو طبقه نشان می دهند. البته مخالفانی نیز در این نظر وجود دارند و کسانی هم هستند که خرید تخت دوطبقه را مناسب خانه نمی دانند. اما دلیل این مقاومت چیست؟ نکته اینجاست که تخت علاوه بر اینکه فضای کمی را در اتاق اشغال می کند، فضای بازی را نیز گسترش می دهد. اما این تخت خواب علاوه بر مزیت های ذکر شده دارای معایبی نیز می باشد که در خرید ملحفه باید به آن ها توجه کنید.

چرا می گویند تخت دوطبقه بد است؟

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا تخت های دو نفره ممکن است نامناسب در نظر گرفته شوند:

برخی از والدین معتقدند که اگر کودک در طبقه دوم بخوابد، نمی تواند بخوابد. آنها می ترسند که کودک هر لحظه از ارتفاع بیفتد. در واقع ارتفاع بین تخت بالا و زمین جای نگرانی دارد و این مشکل توسط کارشناسان چوب تنیل حل شده است. به گفته مشاوران تانیل، بیشتر تخت های دو نفره تولید شده باید دارای ریل باشند تا از سقوط فرد از طبقه دوم جلوگیری شود.

دلیل دوم وضعیت ناراحت کننده و استرس زا فردی است که روی تخت بالا می خوابد. معمولا این افراد نزدیک به سقف هستند و ممکن است شرایط ناخوشایندی در فرد ایجاد شود. به نوعی می توان گفت وقتی فردی در طبقه دوم می خوابد، کیفیت خواب او را تحت تاثیر قرار می دهد. البته این برای همه افراد ذکر نشده است. افرادی که از فضاهای بسته می ترسند و یا از ارتفاع می ترسند نباید از تخت های دو طبقه استفاده کنند.

کودکان کوچک نباید در طبقه دوم بخوابند. دسترسی به تخت های دوطبقه دوم سخت است و نیاز به نردبان یا پله دارد به همین دلیل توصیه می شود کودکان بالای 6 سال در تخت های دوطبقه بخوابند.

اگر بچه ها نتوانند به توافق برسند که چه کسی در طبقه بالا بخوابد، مشکلات و دعواهای زیادی پیش می آید. به همین دلیل می توان گفت که تخت دو نفره تفاوت زیادی بین افراد ایجاد می کند.

دلیل فروش بالای تخت های دوطبقه

تانیل چوب، تولید کننده تخت مستقیم، موفق به ساخت تختخواب های دو طبقه قابل تقسیم شده است. به طور کلی تخت های دو طبقه مزایای زیادی دارند:

ابتدا می توانید با استفاده از تخت دو طبقه از فضای اتاق خود استفاده کنید. همانطور که بچه ها بزرگ می شوند یا اتاق های خود را از هم جدا می کنند، می توانید دو تخت را جدا کنید تا مستقل باشند.

خوابیدن دو کودک در یک اتاق به آنها کمک می کند تا مفهوم مشارکت و مشارکت را درک کنند. برای فراهم کردن این فرصت تخت دوطبقه انتخاب خوبی است زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی می توانید وسایل دیگری مانند کمد لباس و جعبه اسباب بازی را مرتب کنید.

تخت دوطبقه گزینه خوبی برای هتل ها یا پانسیون هاست. این بدان معنی است که تخت های دو طبقه فقط برای کودکان نیستند. اما برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است. چوب تانیل همچنین تختخواب های دوطبقه با کشو و کمدهایی در اطراف تخت ساخته است که می توانید لباس ها و چیزهای دیگر را در آن نگهداری کنید.

آیا خرید تخت دو طبقه ایده خوبی است؟

خوب و بد بودن تخت خواب ها را نمی توان با قطعیت گفت زیرا هرکسی نظرات متفاوتی دارد و خوب یا بد بودن آنها بستگی به نظر خریدار دارد. تختخواب های دوطبقه تانیل وود را می توانید با توجه به فضا و هدف منزل خود در طرح ها و سبک های مختلف بیابید.جهت بحث و خرید با متخصص تانیل وود تماس بگیرید.