پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید


چاپگر HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر سه کاره سیاه و سفید با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این چاپگر کوچک انتخابی ایده آل برای فضای فشرده و محدود منزل شماست، علاوه بر سرعت بالای ۲۲ صفحه در دقیقه، کیفیت چاپ بسیار خوبی نیز دارد.

وجود اسکنر رنگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که نسخه دیجیتالی از عکس ها و اسناد خود را با وضوح 600 dpi و رنگی ایجاد کنید. این چاپگر لیزری مجهز به اتصال Wi-Fi و Ethernet است که دسترسی به داده های خود را در شبکه آسان می کند. سازگاری این چاپگر با سیستم های iOS، AirPrint و CloudPrint از دیگر ویژگی هایی است که این دستگاه را در لیست بهترین چاپگرهای خانگی سال 2022 قرار داده است.

چاپگرهای خانگی بسیار ارزان و کوچک هستند

چاپگرهای مدرن نه تنها از همیشه توانمندتر هستند. همچنین به گونه ای طراحی شده است که فضای بسیار کمی را در فضای زندگی شما اشغال کند. اگر نیازهای چاپ روزانه شما شامل کار کپی و اسناد شخصی است. یا اگر برای کارهای مدرسه فرزندتان به چاپگر نیاز دارید. نیازی نیست به دنبال تجهیزات حجیم و گران قیمت باشید. با تکنولوژی مورد استفاده در چاپگرهای مدرن، حساس ترین و کوچکترین چاپگر مورد نیاز خود را خواهید یافت. چه در حالت تک کاره یا چند کاره، در اینجا راهنمای ما برای برخی از بهترین چاپگرهای خانگی است.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M12a

مدل های چاپگر HP Laserjet Pro M12a

چاپگر HP LaserJet Pro M12a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است که نه تنها فضای کمی را اشغال می کند، بلکه برای کاربرانی که نیاز به چاپ سریع و مکرر اسناد کوچک دارند، بسیار مناسب است. این چاپگر از انواع اتصالات USB، Ethernet، Wi-Fi و همچنین AirPrint برای سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند.

چاپگر M12a همیشه آماده چاپ با فناوری روشن و خاموش کردن خودکار است. در واقع این ویژگی گرم شدن سریع دستگاه را نشان می دهد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند. کیفیت چاپ این مدل پرینتر با وضوح 600*600 dpi بسیار رضایت بخش بوده و اسناد متنی را با وضوح عالی و سرعت 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند. این قابلیت ها در کنار اندازه جمع و جور آن 228×410×349 میلی متر، شاید برای تبدیل این دستگاه به یکی از کاربردی ترین و بهترین چاپگرهای خانگی کافی باشد.

پرینتر لیزری Canon i-sensys مدل Canon i-sensys LBP6030

چاپگر لیزری سیاه و سفید کانن LBP6030 به دلیل اندازه جمع و جور و ویژگی های مقرون به صرفه ای که دارد برای دفتر کار خانگی ایده آل است. اگر این ابزار را دریافت کنید، خواهید دید که عملکرد آن بسیار ساده اما موثر است. فناوری On Demand این نسخه نیز از نظر افزایش مصرف انرژی بسیار پیشرفته است.

این مدل از چاپگر کانن در حالت خواب تنها 0.8 وات مصرف می کند و به کمترین زمان گرم شدن نیاز دارد. وجود کارتریج یکپارچه یکی دیگر از عوامل افزایش بهره وری انرژی این دستگاه است. این چاپگر با سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه و وضوح 600 x 600 dpi می تواند یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار باشد.

چیزی که این چاپگر را در بین کاربران خانگی محبوب کرده است طراحی زیبا و ابعاد بسیار مناسب آن است. ابعاد این چاپگر 249*199*364 میلی متر می باشد که به فضای بسیار کمی نیاز دارد. یکی دیگر از دلایل صرفه جویی در فضا، سینی کاغذ تاشو در این چاپگر است.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M28w

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M28w

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

به گفته HP، چاپگر M28W یکی از جدیدترین و کوچکترین پرینترهای لیزری چندکاره موجود در بازار است. ارتفاع این چاپگر 198 میلی متر، عرض 360 میلی متر و ارتفاع 264 میلی متر است که با توجه به عملکرد آن شگفت انگیز است. زیرا چاپگری با چنین قابلیت هایی را می توان به راحتی روی میز و در کنار کامپیوتر قرار داد.

یکی از ویژگی ها و نقاط قوت این چاپگر کوچک رزولوشن عالی 600 dpi برای چاپ و 1200 dpi برای اسکن اسناد است. این چاپگر علاوه بر عملکرد بسیار خوب در حل چاپ اسناد متنی، کیفیت بسیار مطلوبی از اسناد گرافیکی را نیز ارائه می دهد. این ویژگی به این معنی است که اگر نیازی به تهیه چاپ رنگی اسناد و عکس ندارید، می توانید با خیال راحت از این چاپگر استفاده کنید. البته اسکنر این دستگاه قابلیت تهیه کپی دیجیتال رنگی را نیز دارد.

لیزر HP LaserJet Pro M15w stampante

این مدل از پرینترهای اچ پی نه تنها در لیست بهترین پرینترهای خانگی قرار دارد، بلکه در کوچکترین و ارزانترین نوع خود یکی از جدیدترین پرینترهای لیزری است. چاپگر ارزان قیمت M15W یک چاپگر لیزری سیاه و سفید با تنها یک سینی ورودی A4 است که از اندازه های بسیار کوچکتر کاغذ نیز پشتیبانی می کند.

چاپ سریع 19 صفحه در دقیقه و کیفیت بالای 600 x 600 dpi برای کاربران خانگی مناسب است. از آنجایی که این دستگاه یک دستگاه وای فای است، می توانید به راحتی به آن متصل شوید. اما چیزی که این مدل را بیش از پیش محبوب می کند این است که فضای بسیار کمی را روی دسکتاپ شما اشغال می کند. این چاپگر که با ابعاد 280 x 348 x 346 میلی متر و وزن 3.8 کیلوگرم طراحی شده است، در بین کاربران خانگی بسیار محبوب است و می تواند فضای کاغذ سایز A4 را روی میز شما اشغال کند.


بهترین چاپگرهای خانگی 2022


انتخاب یک چاپگر خانگی عالی ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد. اما پس از مواجهه با مدل های متعدد موجود در بازار، این انتخاب کمی گیج کننده خواهد شد. آنچه در اینجا مهم است، مقدار و نوع نیاز چاپگر خانگی شماست. اگر خانواده ای با نیازهای متفاوت هستید و یا حتی به فکر راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید، باید از بین بهترین چاپگرهای خانگی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید از طریق Wi-Fi به دستگاه خود متصل شوید؟ و بسیاری از سوالات دیگر که باید قبل از خرید چاپگر خانگی به آنها پاسخ دهید. در زیر بهترین چاپگرهای خانگی 2022 را ارائه کرده ایم تا به شما در داشتن یک گزینه مناسب و کاربردی کمک کنیم. پس با ما همراه باشید

سه پرینتر خانگی کاربردی برتر

هنگام انتخاب از بین بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، احتمالاً به دنبال چاپگری چند منظوره هستید که نیازهای مختلف اعضای خانواده را برآورده کند. خانواده شما ممکن است نیاز به کپی اسناد برای امضا، اسکن عکس های قدیمی و چاپ تعداد زیادی مقاله یا گزارش متن و تصاویر داشته باشد. داشتن یک اسکنر چند ظرفیتی برای اطمینان از کیفیت نسخه چاپ شده دیجیتال ضروری است. همچنین استفاده از دستگاه کپی برای کاهش هزینه های چاپ از دیگر نقاط قوت پرینترهای سه کاره محسوب می شود. در اینجا چند نمونه از این چاپگرها آورده شده است.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

چاپگر لیزری سه کاره M26NW یکی از بهترین چاپگرهای خانگی HP است که به شما امکان چاپ، کپی و اسکن با عملکرد حرفه ای و مطمئن را می دهد. این چاپگر فشرده با سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه و کیفیت عالی 600 x 600 dpi می تواند چاپگری باشد که نیازهای شما را برآورده کند.

تهیه کپی دیجیتال از عکس ها و اسناد شخصی تا رزولوشن 1200*1200 dpi یکی از ویژگی های قدرتمند این اسکنر است. مجهز به شبکه Wi-Fi، می توانید به راحتی سفارشات چاپ را با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت خود انجام دهید. همچنین با وجود اینکه می تواند به طور خودکار خاموش و روشن شود و از یک کارتریج با ظرفیت بالا استفاده کند، از نظر مصرف برق نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Senses MF3010

چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

چاپگر لیزری همه کاره Canon i-Sensys MF3010

با استفاده از این چاپگر لیزری فشرده کانن با خروجی سیاه و سفید، می توانید به راحتی و به سرعت چاپ، کپی و اسکن کنید. چاپگری ایده آل برای خانه شما که استفاده از آن بسیار آسان و کارآمد است. طراحی مدرن این چاپگر آن را به یک دستگاه چند منظوره کوچک اما هوشمند تبدیل کرده است.

کیفیت چاپ خوب برای اسناد متنی و گرافیکی و همچنین قابلیت اسکن رنگی و باکیفیت با سرعت 18 صفحه در دقیقه از دیگر نقاط قوت این دستگاه است. صفحه نمایش ساده و عمودی این دستگاه به شما این امکان را می دهد که در حالت نشسته به راحتی به امکانات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی‌ها برای کاربران شخصی که چیزی بیش از یک چاپگر می‌خواهند و می‌خواهند در زمان، هزینه و فضا صرفه‌جویی کنند، عالی است

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

با انتخاب پرینتر لیزری HP MFP M26a یک چاپگر لیزری عالی برای منزل خود خواهید داشت. با 600 x 600 dpi برای چاپ و 1200 x 1200 dpi برای اسکن اسناد، بهترین کیفیت را در این مدل خواهید دید.

سرعت عملکرد این پرینتر لیزری بسیار بالا است و به شما اجازه می دهد اسناد سیاه و سفید را تا 18 صفحه در دقیقه چاپ و اسکن کنید. توان عملیاتی ماهانه این چاپگر بسیار خوب است و 5000 صفحه A4 در ماه دارد. نصب، راه اندازی و اتصال این دستگاه لیزر به دستگاه های دیگر نیز بسیار آسان است. فقط کافی است درایورهای موجود را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و پس از اتصال با کابل USB، از کار با یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار لذت ببرید.


بالای لیست بهترین چاپگرهای رنگی خانگی

در اینجا بهترین چاپگرهای رنگی خانگی آورده شده است:

HP Color Laserjet 150nw lita laserprentari

پرینتر لیزری رنگی HP Color Laserjet 150nw

پرینتر لیزری تک رنگ اچ پی

اگر برای تهیه کپی های چاپی از عکس ها و اسناد به یک چاپگر رنگی نیاز دارید، این مدل از چاپگر HP ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. یک چاپگر کوچک و جمع و جور با ویژگی های عالی که در هر فضایی جا می شود. چاپگر لیزری رنگی 150nw با ابعاد 274.4 x 8397 x 382 میلی‌متر، فضای کمی را در فضای زندگی شما اشغال می‌کند.

این چاپگر رنگی تک کاره کیفیت عالی را برای چاپ اسناد با وضوح 600 x 600 dpi ارائه می دهد. سرعت چاپ برای اسناد سیاه و سفید 18 صفحه در دقیقه و برای اسناد رنگی 4 صفحه در دقیقه است. چاپ دستی دو بعدی با این دستگاه امکان پذیر است و این یکی دیگر از ویژگی های مفید چاپ رایج محسوب می شود.

در پایین

انتخاب یک چاپگر خانگی خوب بر اساس نیازها و انتظارات شما از دستگاه گاهی اوقات می تواند کاری دلهره آور باشد. در این مقاله سعی شده است تا بهترین چاپگرهای خانگی را به همراه ویژگی های آن ها معرفی کنیم تا بتوانید چاپگری را با اطلاعات کامل انتخاب کنید. فراموش نکنید که می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه آوای فرهنگ آریا بهترین، با کیفیت ترین و ارزان ترین چاپگرهای خانگی را با قابلیت فیلتر بر اساس ویژگی های دلخواه و قابلیت مقایسه پرینترها و با مشاوره همکاران حرفه ای ما پیدا کنید. ، ما می توانیم با توجه به نیاز شما بهترین گزینه موجود را پیدا کنیم. خودت انتخاب کن

بیشتر بخوانید: بهترین پرینترهای خانگی