اما در زمان خرید ردیاب باید دقت داشته باشید که باتری به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند برای چندین روز به صورت مداوم کار کند. این قابلیت برای زمانی که سارق ردیاب را از خودرو جدا میکند نیز کاربرد دارد به این صورت که بلافاصله بعد از جداسازی ردیاب از خودرو، پیامی مبنیبر غیرفعال شدن جیپیاس برای مالک خودرو ارسال میشود. ردیابی ماهوارهای بهعلت سرعت و دقت بالایی که دارد؛ قیمتهای بهمراتب بیشتری را شامل میشود. این نرم افزار ، طراحی شده بوسیله متخصصین برنامه نویسی ایرانی ، با دقت بسیار بالا موقعیت هر خودرویی را که شما اراده کنید بر روی نقشه نمایش می دهد. که در این حالت احتمال یافتن و جداسازی آنها بوسیله سارق وجود ندارد و همچنین به برهان اینکه از برق اتومبیل تغذیه می شوند ، دائما فعال هستند. البته لازم به ذکر است که تمام ردیابها منبع تغذیه داخلی دارند اما باتری داخلی ردیاب سیمی عمر کوتاهی دارد به همین دلیل باید به یک منبع تغذیه خارجی متصل گردد. اگر قصد دارید بهترین ابزار را برای امنیت خودرو خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ردیاب های سیمی است.

http://mashadmag.ir/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8/

شما میتوانید ردیاب های سیمی را در داخل داشبورد خودرو نصب کنید و به دلیل نزدیکی این مکان به برق خودرو، نصب ان به راحتی انجام میشود. در صورتی که خودرو شما به سرقت برود و داخل آن یک ردیاب خودرو پارس شنود دار نصب کرده باشید، علاوه بر این که میتوانید موقعیت لحظهای خودرو خود را ببینید، میتوایند صدای سارقین را هم بشنوید تا بتوانید سریعتر آنها را پیدا کنید. به همین ادله همین جی پی اس و شنود اتومبیل میتواند امنیت ماشین را بهخوبی حفظ کند. همچنین دارای شنود هستند. همچنین ورودی و خروجی دیجیتال سرعت و کیفیت تبادل اطلاعات را بالا برده است. این وسیله با ارسال سیگنالهای ردیابی، احتمال بازیابی وسیله نقلیه ی به سرقت رفته را زیاد میکند و جدا از اهداف ضد سرقت ، مشاغل زیادی ازاین دستگاه برای نظارت بر رفتار رانندگان ، میزان مصرف سوخت ونظارت بر مسیرهای طی شده توسطه راننده استفاده می کنند.


این جور ردیاب که در دسته ردیاب آهنربایی محسوب می شوند اهمیت به کارگیری از آهنربای زیاد حاذق که دارد توانمند به چسبیدن به قسمت های مختلف اتومبیل است. در قسمت صندق عقب هم به دلیل وجود سیم های زیاد همانند سپر جلو، پنهان کردن ردیاب کار اسانی است و کشف ان توسط سارق کاری دشوار. خودروهای ترانزیتی که روزها در جادهها به سر میبرند نمیتوانند در مورد سلامت خودرو ریسک کنند چراکه خرابی در مکانهایی که از تعمیرگاه ساعتها فاصله دارند، موجب تأخیر طولانیمدت در کار آنها میشود. هرچند برخی از ردیابهای متفرقه با وجود ارتباط ماهواره ای ، نمیتوانند موقعیت دقیق و به موقع را ارسال کنند . اکثری از ردیاب ها حیاتی اتصال به فندک خودرو فعال می شوند، برخی دیگر با اتصال به سیستم الکتریسیته رسانی وسائل نقلیه رویکرد اندازی می شوند. یک ردیاب اتومبیل حیاتی کیفیت، باید باتری قابل اطمینانی هم داشته باشد. با این حال به دلیل نصب این ردیاب های در زیر ماشین، بهتراست این ردیاب از نوع ضد اب باشد تا در شرایط مختلف اب و هوایی درامان بمانند. این قابلیت حتی در ردیاب شخصی بدون نصب از اهمیت زیادی برخوردار است.

https://ictnn.ir/ict/%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b2%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1.html

ویژگی دیگری که این ردیاب را در گروه بهترینها قرار داده است باتری باکیفیت آن است این ردیاب با باتریهای مختلف ارائه میشود. دارا بودن سیستم آنتی هک در ساختار همین جی پی اس اتومبیل ، آن را نسبت به سایر تمام ردیاب های موجود در بازار جمهوری اسلامی ایران متفاوتی کرده است. این مقدار برای حالت هایی به کار می رود که دستگاه جی پی اس را در هوای گرم و در زیر آسمان صاف روشن نمود. برنامه نرم افزاری یا اپلیکیشن ردیابی خودرو بخشی است که وظیفه تبدیل سیگنال های دریافت شده به اطلاعات قابل نمایش را انجام می دهد که بوسیله آن می توانید موقعیت خودرو و مسیرهای طی شده را مشاهده کنید. خودرو یا ردیاب خودرو بوسیله ارتش ایالت متحده آمریکا برای جستوجوی خودروها در مبارزه ساخت شده است. به همین دلیل، ردیابهای خودرو در دنیای امروزی به عنوان یکی از تجهیزات ضروری برای خودروها به حساب میآیند و میتوانند امنیت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش بدهند.