طلا درمانی (جفت درمانی) طلا درمانی (جفت درمانی)

طلا درمانی یکی از درمان های کراتینه مو محسوب می شود. بله دکتر فاطمه حبشی با بیش از سال ها سابقه در زمینه آرایشگری به صورت بی نظیری فعالیت می کند و در این زمینه دانش طلا و مادر را آموزش می دهم. درمان برای دانش آموزان من از جدیدترین دستگاه های روز دنیا در زمینه کراتینه و ترمیم مو استفاده می کنم و خدماتی مانند مه پاش تری لایت و موتولایت میکرو اسپری گن نانو بخار، نانو اتو اور گرم، آنالایزر، نانو میست، خوشبو کننده، بیو میست، انواع اسپرینکلر . ، فوتون، پیکو استیم، اینفرا اسپین، ناسا اوزون، آیرون فروزن، رباتیک اسپا و بی نظیر برای بهبود کیفیت درمان کراتینه در سطح بین المللی.

طلا درمانی و جفت درمانی اندیکاسیون دارد.

آموزش طلا درمانی

همه خانم ها موهای سالم، براق و جذاب را دوست دارند که مطمئنا زیبایی مضاعفی به چهره آنها می بخشد. گاهی اوقات آنها موهای خود را آنقدر بلند نگه می دارند که نمی خواهند آنها را کوتاه کنند، اما راه های خاصی برای بلند نگه داشتن آن وجود دارد.

موهای شما نباید در معرض مواد شیمیایی بی کیفیت مانند بیماری ها، سوء مصرف مواد مخدر، آلودگی های محیطی و اثرات مضر نور خورشید باشد که می تواند آسیب جدی به موهای نازک وارد کند. راه های مختلفی برای حل این مشکلات وجود دارد. اما همیشه باید به دنبال بهترین راه برای جلوگیری از آسیب باشید. احیا و حالت دهی دو روش کاملا موثر برای مبارزه با آسیب مو هستند و هر دو را می توان به راحتی در آرایشگاه انجام داد.

همچنین بخوانید : فیزیوتراپی و لیفتینگ چیست؟ از کجا یاد بگیریم؟

آیا درمان موی سر؟

به هر نوع عملی که برای ویتامینه و پروتئین مو انجام شود تراپی گفته می شود. همه انواع درمان دقیقاً یکسان نیستند و باید در نظر داشته باشید که درمان‌های منظم با ویتامین‌ها و پروتئین‌های مو در فواصل دو هفته تا یک ماهه از خشک شدن موهای شما جلوگیری می‌کند. مو درمانی به بازیابی سلامت از دست رفته موهای شما کمک می کند. آرایشگران حرفه ای پس از بررسی نوع موهای شما با مواد مرطوب کننده و جوان کننده شادابی را به موهای شما باز می گرداند.

انواع مو درمانی

انواع مختلفی از درمان های مو وجود دارد که ممکن است نام آنها را شنیده باشید، از جمله طلا درمانی، جفت درمانی، خاویار درمانی، کره درمانی، بوتاکس تراپی، پلکس تراپی و غیره. قبل از شروع درمان مو، باید به یاد داشته باشید که اگر از ریزش مو رنج می برید، باید با پزشک مشورت کنید و در مورد مزایا و معایب استفاده از مرطوب کننده ها و درمان ها صحبت کنید. به طور کلی مواد و محصولاتی که برای درمان مو استفاده می شود شامل مواد معدنی، ویتامین ها، مواد مرطوب کننده و پروتئین هایی است که به داخل مو نفوذ کرده و با تزریق این مواد به پوست سر، مواد مغذی از دست رفته را به مو باز می گرداند. مو را تقویت می کند

در دوره آموزش تراش طلا شما را با بایدها و نبایدهای این تکنیک آشنا می کنیم و تضمین می کنیم که تا پایان این دوره کارشناس تراش طلا شوید. به یاد داشته باشید که هرگز درمان مو را به تنهایی انجام ندهید و تجربه و آموزش لازم را در این زمینه کسب کنید.

اکنون می توانید در دوره های ما شرکت کنید و به راحتی با روش های مختلف طلا درمانی و جفت درمانی برای موهای زنان آشنا شوید و پس از اتمام دوره های ما به یک آرایشگر حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید.

همچنین بخوانید: PRP (پلاکت درمانی) چیست؟ (مزایا و عوارض)

طلا درمانی برای موهای خانم ها چه می کند؟

استفاده از بهترین محصولات مانند کراتین گلد تراپی کراپلکس که حاوی شامپوی کراتینه است که با ساختاری قوی و منحصر به فرد ریشه مو را تقویت کرده و تمامی موخوره ها، وز شدن و موخوره ها را کاملا از بین می برد. کراتین گلد تراپی برای صاف کردن و نرم کردن و ترمیم موهای آسیب دیده استفاده می شود و برای موهای مجعد، آسیب دیده و سفید کننده بسیار مفید است و حتی موهای انسان را براق و صاف می کند. طول عمر کراتینه گلد تراپی مو بین 5 تا 9 ماه است و برای افزایش طول عمر اثر آن می توانید از روغن موی آرگان استفاده کنید که باعث تقویت و لطافت مو می شود. شامپو کراتینه اصلی را برای این کار تهیه کنید و در هنگام استفاده از محصولات مرغوب، موها از یکدیگر جدا شده و کراتینه روی آن بهتر عمل می کند.

فرآیندهای تصفیه طلا

این کراتینه مو از شامپو، محلول کراتینه و ماسک حالت دهنده تشکیل شده است که فرآیند کراتینه مو را کامل می کند.

سامپو یک کراتین

در مرحله اول موهای خود را با شامپو کراتین گلد تراپی کراپلکس بشویید.

محلول کراتین

حال باید از محلول کراتینه موجود در این جعبه روی موهای تمیز استفاده کنید (برای نتیجه بهتر، پس از استفاده از کراتینه، موها را با کلاه مخصوصی بپوشانید)

بسته به نوع موهایتان، بهتر است محلول کراتینه را حداکثر 30 یا 60 دقیقه روی موهایتان بگذارید.

این مقاله را نیز بخوانید: فواید و عوارض درمارولر برای لکه های صورت

محلول مرطوب

در آخرین مرحله؛ بعد از اتو کردن موها از مرطوب کننده این پک استفاده کنید. این ماسک حالت دهنده به موهای شما کمک می کند تا برای مدت طولانی مرطوب و درخشان بمانند.


آشنایی با اوروتراپی و جفت درمانی (با دوره آموزشی ویژه)