کپی رایتینگ را می توان یکی از راه های تولید محتوای متنی دانست، اما باید توجه داشت که اصول و تکنیک های کپی محتوا باید رعایت شود تا بتوان محتوایی را ایجاد کرد که روی مخاطب تاثیر بگذارد و مدت زیادی در ذهن او بماند. و هنگام ایجاد محتوا از سبک نوشتاری زیبا و آسان استفاده کنید.

سند داخلی چیست و چه تفاوتی با سند خصوصی دارد؟

فرض کنید قصد دارید محتوای متنی در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنید و برای رسیدن به یک هدف خاص، چندین راه برای انجام آن وجود دارد. شما می توانید ایده تولید کنید و محتوای خود را از ابتدا بنویسید، محتوایی که در هیچ سایت دیگری وجود ندارد و از هر نظر کاملاً جدید است. در این صورت شما محتوای منحصر به فرد و منحصر به فردی ایجاد کرده اید.

محتوای انحصاری محتوای درجه یک است که در هیچ رسانه یا پلتفرم دیگری در دسترس نیست. اما مسلماً شما همه موضوعات و تمام قسمت هایی را که بتوانید محتوای روشی که توسط خودتان توضیح داده شده را تولید کنید، نمی دانید، مثلاً می توانید به مباحث مهندسی سخت و خاص که خارج از محدوده شما هستند فکر کنید. در این صورت بازنویسی مطالب می تواند راه حلی سریع و آسان باشد که در صورت نگارش اصولی نتایج خوبی نیز به همراه خواهد داشت.

بهتر است بدانید که بازنویسی محتوا با کپی محتوا تفاوتی ندارد و نباید آنها را یکسان دانست، بازنویسی محتوا تلاقی بین محتوای منحصر به فرد و محتوای کپی است.

قبل از انجام هر کاری برای بازنویسی متن، لازم است مطالبی را که قبلاً در مورد موضوع نوشته شده است مطالعه کنید. این مطالب می تواند صفحه ای از وب سایت هایی باشد که در لیست اول گوگل قرار دارند. کمی خلاقیت و استفاده از فرم های جدید، نوشتن تازه و بدیع در مطالب موجود کافی است تا محتوایی که قبلا نوشته شده را متحول کند.

بنابراین در بازنویسی با مطالبی روبرو هستیم که شکل اصلی آن گرفته شده و از زوایای مختلف به آن نگاه می شود، اما در واقع محتوا و مفاهیم اصلی در مطالب اصلی و مطالب بازنویسی شده از یک دست است. و عبارات مختلف

مزایای بازنویسی محتوا چیست؟

اگرچه ایده پردازی و تولید محتوای منحصر به فرد موقعیت ایده آلی برای هر تولیدکننده محتوا است، اما نباید از مزایای بازنویسی محتوا غافل شد، مزایایی که اغلب تولیدکنندگان محتوا را به استفاده از این روش تشویق می کند. در زیر به برخی از این مهم ترین مزیت ها اشاره می کنیم.

مدیریت زمان و صرفه جویی

بازنویسی محتوا مستلزم این نیست که ساعت ها بنشینید و وقت خود را صرف تحقیق و نوشتن یک مقاله جدید کنید، به خصوص اگر به موضوع تسلط ندارید یا با استفاده از تکنیک بازنویسی محتوا چندین کار دارید. ، می توانید بهره وری بیشتری داشته باشید و وقت خود را خواهید داشت.

بهره وری و در دسترس بودن را حفظ کنید

فضای دیجیتال فضایی به شدت رقابتی است که برای حفظ و بهبود موقعیت خود در برابر رقبا نیازمند فعالیت مستمر و مداوم است. بازنویسی کپی با سرعتی که در تولید محتوا به شما می دهد، به شما قدرت می بخشد و برند شما را در ذهن مخاطبان تثبیت می کند.

حفظ تنوع در انتقال مفاهیم

مطمئناً قبلاً برای شما هم پیش آمده است که با مشاهده محتوایی که قبلاً تولید شده است، می توانید آن را جذاب و متنوع کنید. به عنوان مثال، می توانید مقاله قبلی خود را به یک ویدیو یا اینفوگرافیک تبدیل کنید، یا چندین مقاله را از هسته یک مقاله استخراج کنید، گاهی اوقات چندین مقاله طولانی را با هم ترکیب کنید و قسمت های غیر ضروری را حذف کنید تا یک مقاله کامل ایجاد کنید که بر اصول اصلی توسعه یافته تمرکز دارد.

توسعه مهارت ها و تخصص در زمینه های مختلف

هر چه بیشتر اطلاعاتی را در قالب های مختلف مرتبط با موضوع خاصی تولید کنید، مهارت بیشتری در این زمینه خواهید داشت و به تدریج با تقویت مهارت های نوشتاری خود می توانید سبک خود را داشته باشید که آن موضوع را می سازد.

امکان استفاده از منابع خارجی

مزیت دیگر نوشتن مقالات جدید استفاده از منابع خارجی معتبر و ارائه محتوای به روز به مخاطبان است. البته در این مورد دقت داشته باشید که سند ترجمه شده باید با اقتدار نوشته شود.

اگر در ترجمه مهارت ندارید می توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید اما در هر صورت مستقیماً و به همان شکلی که ترجمه کرده اید از ترجمه استفاده نکنید.